isi hati saia

Hari ni 11.08.2011

Hurm,,tetibe aku teringatkan tok ayah,,selepas kematian tok ayah..aku salu teringatkan die,,,last aku jumpe tok ayah bulan 12/2010..hurm,,bled a nak otw balik kemaman,,aku demam n sentiase ingat kan tok ayah,,dan yg aku xkan lupe adalah sewaktu last day aku jumpe tok ayah then aku salam ngan tok ayah,,die gemgam tgn aku,,,die slalu buat aku nangis…kenapa..?aku pon xtau…tok ayah meninggal hari valentine day,,,14/2/2011 mase tu aku exam,,tgh2 aku exam cg pgl aku,,then die ckp tok ayah da sakit tenat,,ma suh balik sekarang,,aku pon balik dalam kul 1 lebih kami bertolak dr sini,,sampai kat muadzam shah berenti kejap,,,then kami pon berangkat,,pastu org di perlis call ckp tok ayah da xde,,,then aku mintak dieorg tggu jgn tanam lg tggu kami balik,,then mak ckp lame sgt lg nk smpai,,hurm,,ma ckp ok xpe teruskan,,,L ma nangis,,ini pon membuatkan aku nangis,,,sampai kt sane,,kami stay umh mami liza,,eskkan baru kami pergi ke kubur tok ayah..yg happy tok pon pegi skali.. :’) sedi+gembira..malam tu aku slalu ingat kt tok ayah,,agak2 ape khabar dia disana,,,semoga die xkan lupe mak saye,,lebih kurang seminggu kami stay at perlis…n sy pon lame sgt tgglkan sekolah..rindu…da lebih rindukan tok ayah,,sampai sini je la diary untuk ari ni,,,last skali,,4 sure,,rindu sgt2 tok ayah,,!! Opss,,sambun balik,,hehe,,,tadi kat skolah aku exam,,,then rehad for 1 hour,,,then aku ngan sahabat aku (najwa) g jenjalan lam skolah,,,then terjumpe ngan cg koop,,hermm,,cg yg aku otw untuk dibenci,,tapi tadi,,,die senyum,,dh lame aku k die senyum bile aku ckp,,,aku x suke tgk die masam2,,dan ini membuatkan aku gembira jugak,,,kenape lah semua ni terjadi kt aku,,,dulu cg ni slalu bg semangat kt aku,,dan aku terima seadanya…aku rindu gler die dowh,,ssh sangat untuk aku lupakan die,,dh2x,,aku xmoe ctew sal die lagi,,aku x nk ingt kenangan ngan die yg sentiasa terpahat d hati ini,,,cewahh,,tuihh,,ni cter arini yg buat aku gembira,,,citer yg sedih today adalah abang ke2 n kakaq aku,,hum,,kenape lah snggup die org wt cmni,,aku pon sedar,,akux xleyh nk nasihatkan dieorg sbb aku diangap budak kecik n x tau pape,,,tolong la,,aku da besar ouke,,,so plez,,,hurmm,,sampai sini jea kot cter aku arini,,,dada,,wsalam,,,


[ 0 comments ]