going to airport today
hey syg acha,,
   heheh,,harini acha pegi airport antar ayah sedra kawan,,nme die CHEKUJUNAIDI,,sonok laa jugakk,,release tension,,aku tgk un,,family diea happy sgt,,wlaupon CKJ kawin due,,tp CKJ bagus,,,aku respect sbb die bhagikan kasih syg same rate...

   BERANGAN:kalaulah aku dpt keluarga cm gtoo,,,bersyukur sgt,,,tp semua tu hanya angan2 sahaja...heheh,,hnye mate boleh memandang kebahagiaan org,,,aku tgk wife CKJ nangis tadi,,aku pon nk ngis,,:(hehe,,,tp ttp bertahan,,,wtpe nak ngis un,,,hehe,,tp hepy la tgk family dieorg bahagia,,

                pastu un,,ontheway balik,,anak bongsu CKJ nme amad dieorg pgil,,nyanyi lagu justin bieber,,ahaha,,,tp best,,tambah klakar sikit,,alaa ,,normallha budak pra nyanyi,,ikut rentak die je kan,,huuhuhu,,ok laa,,smpai sini je kot,,,kat bwh ade sikit pix mse g airport tadie,,                                                                 

saya dan zura




sempoii
dak baru blajar pakay tudung lilit

:)
 
[ 0 comments ]

saya dan zura




sempoii
dak baru blajar pakay tudung lilit

:)
 
{ 0 comments }