Justin bieber
kadang2 saya terfikir , kenapa malaysian tak suka pada  JUSTIN BIEBER , bukan kesemuanya , tapi kebanyakan nya dieorg tak suka kat JUSTIN BIEBER ... justin bieber handsome ape ,, lagu2nya pon semua bermakna .. kalau korang dengar lagu dan fahami maksud ayat lagu tu .. korang akan tau bertapa hebatnya justin bieber .. dulu saya pernah mendengar bahawa sesetengah org berkata die adalah gay .. tp itu cerita lama dia ,,, dan sekarang tidak mungkin .. JUSTIN BIEBER dah ada selena gomez dh pon, dan mereka sangat bahagia bersama.. JUSTIN BIEBER got her mom names pattie , jaxon and jazmyn , .. saya minat JUSTIN BIEBER sbb lagu2 die banyak buat saya menangis , like DownToEarth (pasal parents beliau yang dh bercerai) , TurnToYou ( dedicated for Mother's DAy) , Misteletoe ( harikekasih di musim salji ) dan banyak lagi .. korang nak tgk gmbr2 dia yang acha ade .. jap eh ...

saya yang edit :)








he's funny :)


ni lah antara gmbar beliau yang acha ada ,, banyak lagi .. tp takkan la acha nak letak semua kan .. hihih .. ok laa korang2 ,, jangan benci die tau .. bye beliber's :)
[ 0 comments ]

saya yang edit :)








he's funny :)


ni lah antara gmbar beliau yang acha ada ,, banyak lagi .. tp takkan la acha nak letak semua kan .. hihih .. ok laa korang2 ,, jangan benci die tau .. bye beliber's :)
{ 0 comments }