hahah!~

SELASA-16/8

Hari ni hari sekolah,,tp bdak pd x exam,,coz arini exam add math jea,,so ramai lha kan xdtg…hurmm,,just me,zura,qis n muslim yg tp stay dlm kelas,,,sangat2 boring,,cg2 pon dha malas na masuk,,sakit betol hati aku,,,aku bosan,,!then ajak zura pegi dewan,,pastu terjumpa cg jaafar,,,die nak tgk lam beg ade ape,,zura bg je lah beg tu,,lam beg tu ade notebook,,cg tnye asl bwk.?kami just diam,,nothing to say,,,nasib bek cg jaafar lepas,,then aku ngan zura naik atas pgil qis,,lepark-ing kt wakaf,,hurm,,then nmpak cg sc,,tnye nak buad kelas x..?nmpak die pon mcm sakit,,tnye la die,,xsehad ke cg,,cg jwb..a’ah,,cg demam,,,bdn cg mengigil dr smalam,,kesian sgt tgk die,,setiap kalu aku tgk die,,perasaan ni mcm nak ngs je,,,aku syg cg ni,,die baik cgt,,jnji ngan die kul 12:45 nk g jumpe die..aku ngan qis 2 kali pusing skolah cr die,,die takde..:( aku sedih sebenarnye,,mgkin die x larat sgt2,,then aku just pegi bilik psv untuk pendidikan seni plak,,,masuk2 lam tu,,cg marah,,,cg ckp eh buad pe masuk,,dh kul wape dh ni,,,sy dgn rase bersalah bgtau,kite pegi cr cg suhaili sebenarnye,,uwaaa,,aku xleh cg marah..or spe2 je mrh aku,,sedih..then aku jus teruskan buat psv,,,trying to learn how to use water colour,,haha,,aku x pandai..hehecg ajar le,,hahah,,merapu je lukisan aku,,hope pas ni aku akan lebih banyak practice untuk itu…pastu baik skola,,,aku tido,,ntah la,,ase cm letih,,maybe smpai sini je story aku arini,,malas nk cte smpai ke malam,,huh,,sbb bnyak cter,,heheh,,bye guyz,,
[ 0 comments ]