2 weeks :)
hey u..
 
       almost 2 weeks left,,so scared..humm,,,xtau la,,makin dekat,makin bnyak masalah yg timbul,,dha acha ckp kt adik beradik supaye jgn kasi ma sakit or ape2 je,,humm,,feel so scared..xtau la nk ckp cmne,,skrg lau aku buat ape2 exersice n kasi cg skolah  ma tndekan,,mesti bnyk yg salah,,

    TAKUTNYEEE~!cmner ni,,,,tadi before balik,,tenang je aku buat keje sorang2 kt skolah,,tenang sgt,,sunyi,,,aku suke tempat mcm gtu,,humm,,lau kt rumah,,mmg x dpt la tempat cm gtoo,,,humm,ahad - selasa mggu depam cuti,,then 2 hari je skolah,,pastu,mggu depan skali lagi,,,EXAM BESAR!!~~takut laaa,,,

  xtau la bile majlis restu SMKBINJAI nih,,humm,,aku nk tgk spe yg nangis ngan x ,,,spe yg x nangis mmg korang hati batu,,ade patot mntak restu tp korang x nangis,,,gile ko,,humm,,bnyk tol humm kan,,tndenye aku sgt2 takot,,


  aku x suke laa,,makin nk exam makin cg nak marah2,,,ape ni,,bosan laa,,cg bkn nk kasi semangat,,lg ni perlekehkan ade la,,,humm,,saked sgt hati aku,,,satu hari lau x berleter x leh,,ase cm nk tumbuk je muke cg tuh,,!!!!harap lha cg,,ok xpe cg,,,sy akan tunjukkan yg saye boleh lulus subjek cg,,,

   sshkan nk puaskan hati seseorang,,,ssh sgt,,segale macam cre dh buat,,tp still xpuas,,ape lg yg die nk,,
ntah laa kau x phm,,ok,,ikut kau lhaa,,mengate lah aku bnyak2,,xkesah laa,,bkn aku xleh jwb exam,,aku boleh jwb,,cume aku kene usaha lebih,,aku akan cube,,,

oklaa kawan2,,asenye dha byk cte ni,,hehehe....takot ni,,,bye,,<3
[ 0 comments ]