gembira bila difollow favourite artis :)
hye korang , hihi .. nampak tak title kat atas ,, mcm menarik je kan .. hihi .. berdasarkan pencerita disini , beliau sangat2 gembira .. *tampar pipi sendiri* sebab saya di-FOLLOW kt twitter oleh pelokon yang saya kagumkan selama ni .. banyak cerita yang dia lakonkan buat saya menangis ... i love him damn so much .. korang nak tgk ke bukti yang dia follow saya . n tweet saya ngan dia .. gembira taktau nk cerita kat sapa dah .. kat blog je saya bercerita .. jap eh saya upload gmbar .. :)



ha... tu! eh jap2 , ade lagi ... saya dah jatuh cinta pada lakonan SyafieNaswip ...jap eh nk upload lagi ... jap je .. scroll ke bwah lagikk ..!



haa..! ni diaa .. ade lagi .. tp xpe laaa... ni je yang saya nk cerita .. happy sgt sebab artis kegemaran follow kite .. by the way .. now between facebook and twitter , i choose more on twitter .. twitter make me happy go lucky with all my idol ...
gudnyte readers ..... sayang awak,awak,awak,awak and ofCourse SyafieNaswip :))) <3



[ 0 comments ]