it's all about u my brother.
hye assalamualaikum my readerss..
harini acha teringin nak cerita tentang my abang Shah Indrawan atau dikenali sebagai Tomok dalam kumpulan new boyz dulu.. haha ! tomok ensem kan dulu... zaman-2 lagu sejarah mungkin berulang, cuba-2, andainya kuterima, habis manis sepah dibuang, istana harapan, meraung dan banyakkk lagi lagu-2 dulu yang buat saya jatuh hati.. -,- the truth is, kalau g karaoeke,, tak lepas untuk saya pilih sebuah lagu dr kumpulan new boyz aau lagu tomok yg solo.. hihih.. tapii sore saya tak sedap macam abg tomok.. cukuplah sekadar melepaskan kerinduan nyanyi lagu qyiam.. hihi

sekarang abg tomok lebih maju bergerak solo.. and lagu barunya sekarang adalah PENIPU.. sangat-2 best .. dan abg tomok sekarang dah berkeluarga an dikurniakan seorang cahaya mata yang diberi nama ARRIAN... cumell sangat ... hihihi.. saya hanya mengikuti segala perkembangan abg tomok di laman twitter.. walaupon dah berkali tweet abg tomok tp tak di balas.. saya tak menyerah .. abg idola saya.. mampu bergerak berkumpulan dan juga solo.. dah beberapa kali saya melihat video pernikahan abg di you tube , sewaktu abg melafazkan akad nikah ..muke abg tomok sangat suci macam muka abg sewaktu muda dulu.. gembira untuk abg .. kerana berjaya hingga ke hari ini . i always support u from back abg tomok.. sekarang meh tgk gambar-2 lama  abg tomok yg sy simpan.. semoga abg bahagia bersama keluarga...




[ 0 comments ]