TasbihYangTerlerai Telemovie
 haaa ! korang nampak tak gambar kat atas ni ..! comelkan .. mcm ibu dan anak ..! yg aunty tu saya panggi dia aunty fatibee , yang handsome tu nama dia syafiee naswip. smalam saya baru je tengok telemovie dieorg yang berjudul TasbihYangTerlerai .. cerita ni mengisahkan syafie seorang anak yang diberi nama yatim .. ayah beliau sudah pon meninggal .. dan ibunya (salmah) yang menjaga yatim . mereka susah ,, dan yatim selalu diganggu oleh kawan2 nya .. yatim mempunyai haiwan kesayangan iaitu lembu yang diberi nama badang .. setiap hari yatim bermain dengan badang ..

pada tajuk yang diberi , yang dimaksudkan TasbihYangTerlerai itu adalah ,, sewaktu yatim memukul amin(seorang budak jahat ) yatim tidak sengaja menolak ibu salmah , kerana beliau dalam keadaan marah .. ibu salmah berpakaikan kain sembahyang dan memegangang seutas tasbih , selepas yatim menolak ibu salmah, ibunya jatuh lalu tasbih terlerai ..

ibu sering meminta yatim untuk mencaari biji2 tasbih itu . kerana tasbih itu adalah pemberian hantaran drpada arwah ayah yatim ..sehigga kan pada suatu hari ibu salmah mencari butir2 tasbih itu , sehingga dipatuk ular ,,, ~

sedihnya cerita ni ... :( tak dapat nak continue .. hope korang dah tgk ... and acha harppy sangat sebab aunty fatimah balas tweet acha , dan juga syafie naswip .. jap sy upload ..

ni syafienaswip reply...



ni aunty fatimah .. :))



hugs u guys .. i love u guys... :) <3 semoga berjaya dalam bidang ini ..





[ 0 comments ]

ni syafienaswip reply...



ni aunty fatimah .. :))



hugs u guys .. i love u guys... :) <3 semoga berjaya dalam bidang ini ..





{ 0 comments }