mummy
(DOWNTOEARTH)
mommy u were always somewher 
daddy i  leave out the town ,
so tell me how could i ever be normal somehow..
u tell me this is 4 the the best .
so tell me why am i am tears
so far away and now i just need u here mom .. :'(

(TURNTOYOU)
You worked two jobs,
To keep a roof above our heads,
You chose a life for me,
No you never gave up, 
when you're lost and you're tired,
When you're broken in two,
Let my love take you higher, cause I, I still turn to you
It was '94, the year that
Everything started to change from before
You had to be a woman,
You were forced to change your ways,
 I don't know what I'd if you left me,
So please don't go away,
Everything that you are is who I am, who I am today...

korang baca and pahamkan maksud ayat ni ... my parents dh bercerai since saya umur 5 tahun lagi .. and peristiwa semasa ayah saya ceraikan ibu saya masih igt dalam ingatan .. dan tak pernah saya lupakan .. and justin bieber parents was like me.. perasaan die sama macam saya rasa .. 1 permintaan jika tuhan igin mengambil nyawa saya.. saya nak habiskan hayat di pangkuan ibu saya .. tp semoga hayat saya masih panjang dan masih sempat untuk saya berbakti kepada ibu saya .. jika saya orang yang kaya , perkara pertama yang saya akan buat, adalah akan hantar ibu saya ke mekah . biarlah beliau sempat berada di tanah suci itu .. dalam hidup saya , ibu adalah segalanya .. saya tak pernah merasa kasih sayang seorang ayah .. beranding adik beradik lain ,, mereka sempat merasa semua itu .. tp saya dah ckup bersyukur , ibu saya menjaga saya dengan cukup sempurna ,, mmglah apa yang saya nak sy takkan dapat .. cube bayangkan seorang ibu harus menangung 5 org anak ketika masih belajar (ceritalama).. sekarang kakak n abg saya sudah berumah tangga dan mempuyai anak , ada yang masih belajar.. ada juga yang masih masih single ..


saya sangat2 bersyukur kepada tuhan yang maha esa... kerana diberi peluang sehingga sekarang untuk melihat dan membantu ibu saya ... setiap manusia tak lepas daripada kesialapan ,, terima kasih juga kerana than memberikan balasan dengan cepat kepada saya jika saya erlanjur melakukan dosa terhadap ibu sya .. terima kasih yaallah ,, saya sedar akan semua itu .. dan takkan pernah saya ulangi semua pekara itu lagu ....
to my lovely mother ... maafkan segala salah dan silap acha .. kadang2 acha tak sedar ila aca sakitkan hati ma ,, acha berusaha untuk mencapai kejayaan .. insyaallah acha akan cuba terima dan buat apa yang ma inginkan ... Acha sayang ma sangat2...


my OFFICAL mom ..

assalamualaikum readers...

[ 0 comments ]

my OFFICAL mom ..

assalamualaikum readers...

{ 0 comments }