kau yang aku sayang !
     



Pertama sekali , terima kasih kepada uhan yang maha kuasa sebab pertemukan kami,, walaupon aku tahu bahawa suatu hari dia tetap akan tggl kan aku untuk selamanya.. ya tuhann, sungguh berat dugaan ni.. aku sangat menyayangi insan yang kau pertemukan untuk aku.. sekali lagi terima kasih yaallah..

         Dear azam, seandai hubungan kita tak kekal lama.. azam terima lah keputusan ni .. tasya xnak jadi dinding penghalang untuk azam bertunang dengan kak aniss. terima kasih sebab azam sanggup berikan kasih sayang kepada tasya walaupon sekejap.. acha sangat2 menghargai semua itu.. azam, achaa sayanggg azam sangat-2 .. acha dh tak boleh jauh dengan azam.. tp , perjalan hidup tasya dah ditulis oleh maha kuasa. jika kita berpisah,, anggap semua yg kita lali adalah suatu kenangan yang terinadah.. 

      Tasya dah banyakk sangat berjanji dengan azam,,, dan tasya tak tahu boleh atau tidak tasya kotakan semua janji-2 tu.. jika tidak, maafkan tasyaa.. tasya nak azam memilih jalan hidup yang betul untuk diri azam sendiri. bila azam dah bertungang dengan kak aniss.. jaga hati dan perasaan dia. acha tau macamana peritnya bila azam ada perempuan. bila azam dengan acha, acha azam ada acha sorang sahaja..

     Terima kasih skali lagi. acha sangat-2 yakin dalam diri acha yang hubungan tak kan kekal selamanyaa.. maafkan acha jika ada tersilap kata.hari2 acha dngar azzam ckp iloveyou kat acha. tp adakah tu semua benar atau hana sekadar ingin ambil hati.. sudahlahh. lepas ni apa pon yang terjadi acha terima dengan redha.. one day u will leave me.. bye.. saya sayang awak sangat-2! :)
[ 0 comments ]