what a Shit day !



hey korang, apa khabar.. sihat?  hope semua sihat je k.. emm ! harini acha frust gila ahh .. first datang kerja baru nak semangat,, last-2 smpai kt tempat keja.. tgk-2 boss bagi check gaji dapat 800 je.. kerja pagi petang siang malam .. tu je yang aku dapat.. sumpah tak berbaloi gilaa..

selama ni aku bes=rsabar sangat-2.. tp kesabaran aku x berbaloi dengan apa yang aku dapat.. y ? :( sumpahh sedih gila . kenapa aku yg harus terima semua tu .. yaallah ,apakah semua ni .. tp aku terima dan redha dengan apa yang aku dapat ..sebelum aku berhenti, terlalu banyak kerja yang aku kena buat ..

Org lain yg hari2 tgk muke penat aku balik kerja, tp itu je hasil selama ni ..sumpah dh tak tau nak cakap apa.. nak ke taknak aku kena terima je laa.. sbb tu gaji aku .. pity me right ! Silly.

oklahh .. gudnyte semuaa.. mimpi indahh ! :)
[ 0 comments ]