about DatoSitiNurhalizaTaruddin
hye assalamualaikum ,
 Now about my idol too DatoSiti Nurhaliza yang sekarang bahagia bersama Dato K..
     Dear dato.. mak saya sangat meminat Dato, bila ditanya kenapa .. mak ckp sbb Dato seorang yang simple.. takda nak pakai barang kemas banyak-2.. Dato comel..suara sedap., hihih.. that's what my mom said.. she love u Dato.. and me,, sangat-2 meminati Dato.. minat pada suara, Dato tak sombong.. walaupon tweet saya tak pernah Dato balas.. hhihi.. saya faham itu ..:D sekarang Dato dengan imej baru Dato, is fully hijab ..ohh yaa, tak lupa juga untuk hari jadi datuk pada 11.01.2013 haritu.. semoga tuhan mengurniakan kesihatan yang berpanjangan kepada dato dan keluarga dato.. SELAMAT HARI JADI DATO SITI NURHALIZA ..:) sejujurnya, kami bukan lah orang senang untuk memiliki semua album dato.. tp saya dan mak saya sentiasa support dato... apa yg dato lakukan harap ianya betul demi kebaikan dato.. dunia artis mmg penuh dengan kontroversi.. jika kita tidak salah, jangan rasa takut untuk kita mengaku yang kita tak salah ye dato..

       Saya sebagai pemilik blog ni.. sangat-2 bersenang hatii dapat menulis artikel yang tak seberapa bagus.. tp ianya akan menjadi bermakna jika dato adalah salah seorang pembacanya.. :') samada sy tau atau tidak dato ct membacanya atau tidak saya tidak kisah.. yang penting.. memberitahu dato tentang artikel ini sudah cukupp.. saya tidakk pernah sekali pon berkesempatan untuk bertemu dengan dato,, dan itu mmg sebuah impian saya untuk bertemu dengan dato siti,, membawa ibu saya bertemu dato. semoga impian saya itu menjadi kenyataan disuatu hari nanti.. aminn... ! :') dr segi perspektifnya dato sangat cantik ber-fully hijap like u post ure picture on instagram.. beutifull.. mesti semua peminat dato sangat gembira.. seperti yang saya baca di instagram, ada jugak menimbulakan perbalahan.. semoga benda itu dapat dikawal. huh ! okay dato.. lastly semoga dato dan keluarga sentiasa sihat... dan dikurniakan rezeki yang berlipat ganda di tahun baru ini ..

to kawan-2 nak tgk tak gambar dato siti yg comel.. jap ye saya post .. :) teruslah sokong dunia industri kita.. :)

she's such a princess in my heart
  
[ 0 comments ]

she's such a princess in my heart
  
{ 0 comments }