lame nye x story,,!
hey korang,,lame sangat kot x story,,huhu
 

     skrg on big exam,,SPM,,huhu,,best tau,,soalan sume mcm senang je,,ahaha,,bahasa melayu,,boleh la senang,,,suke la jgk jwb,,,ENGLISH lahgiaku suke,,thnks to teacher rubiah..die kasi satu essay suh aku bace,,then aku juz bce n fahami,,esknya exam BI,,tgk2 ade tajuk tu,,wohaa,,!!ape lagi,,aku menyalin ape yg aku ingat dengan hati yg happy doe...hahah
    
 
     pastu sejarah,,soalan die semua senang2 je kot..senang gile2,,,xtau nk ckp,,xpenah2 aku jwb semua soalan sejarah,,tp mse exam spm ni,,aku boleh jawab sume plakk,,xku sangka2,,,haha,,
    

  
      pastu MATH,,,aku dha ckp soalan satu mmg kluar yg tu,,ehh,,xnk ajar,,wak gong kuar soalan lain,,amik nok toh,,kan daa,,xleh jwb..fuck 4 math question this year,,erghh!!pastu exam pai...cool,,boleh jawab sume,,heheh,,,soalan senang,,,

bila bosann,..~
[ 1 comments ]

bila bosann,..~
{ 1 comments }