merindukan seseorang ;*
   die takde saat aku memerlukan,,die akan muncul bila aku sedang menikmati kebahagiaan,,terkadang aku rindu nak mengadu semuanya...tp sekarang aku harus tahan semua tu..kembali pendam dalam hati okee acha.. 
                                                                                                                                                                  
    die mgkin sedang sibuk berbanding ingin mendengar segala masalah keperitan ini...:'(.. sunyi nya hati ni..hanya gmbarnya dan wajah ma yg dpt ditatap sbg penenang..diam tanpa kata2..aku hnya boleh diam je selamanya..xde spe nak dgr crite aku dh..


     aku hnye bleh bersabar dan terus bersabar..aku rindukan die yg slalu ingin mendengar cerita aku ketika aku tertekan dlm memendam segala maslah...ya tuhan..tenang lah hati hamba mu ini..berikan lah hati yg bersih untuk aku ya allah..sesungguhnye engkau maha berkuasa..
[ 0 comments ]