sorry la kawan..
   hey guys...arini ase mcm nk cerita kat dia je...4 u...sorry la..xde niat nak sakitkan hati kau..cume aku xleh g ngan mu..aku lebih sygkan bestiee aku..wherever we go..we always be together..iluvherdamnsomuch...ok fullstop..
 
    sejak kebelakangan ni muasyik nak cari gaduh je ngan aku,,asl haa..aku pon tak phm..senang cerita..mu xpe..anak bongsu pon ..ma ngan abah mu leh tggung ag..tp akunye family bkn cm family ko..eh..kalau aku ade ayah kan,,xnk nye aku nak kerja..aku kerja sebab mak aku laa..~~

    ape sahaja yg aku buat,,semuanye untuk ma aku,,faham..so don't u ever judge me...iluvmymom morethenyou..kau kan ade bestfriend dh,,tp kejap,,aku nk tnye..kau phm ke maksud BESTFRIEND,,??ce explain skit kat aku..tetibe ko nak bentak2 aku asl...sorry la kalau kau terasa if kau terbaca blog aku..

    oklaa..dh xde ape kot nak diceritakan,,iluvyou okaii..kau nak kawan,kau kawan eh,,lau xnk sudah,,aku bkn tak kesa...cume malas nak pkse2 org suh kawan gan aku..aku sedar aku nk bkn bajet hot...hot sikit je..
H:hormat
O:orang
T:tua

that is me..:))bye,,
[ 0 comments ]