kehidupan...
     kadang2..ade sedih..ade happy kat lam hidup kite kan..yg gembira memberi makna yg mendalam kan..tapi yg sedih mgkin kenangan pahit untuk kita,,apabila kita menyanyagi seseorg..hargai la die slagi die masih ade untuk kite lihat,,untuk kite lihat die senyum,,dan segala apa yang die buat..

    bersyukurlah dgn ape yg kita ade..sygilah die selagi dia masih setia...korang mesti ade seseorang yg korang sayang tapi telah dilukai kan??hurmm...sesungguh nya..bersabar atas segala dugaan yg telah diturunkan,..saya jugak mempunyai ramai orang yang saya sayang..tapi dieorg tak pena sedar malah sebaliknya..


    saya akan terima apa adanya jika dia tidak menyukai saya...jujurlah pada diri sendiri..saya bukanlah insan yang sempurna untuk memaksa korang semua untuk menyayangi saya...saya seorang yang mudah menyangi seseorang apabila die mengambil berat tentang saya..dan sentiasa menjadi pendengar yang setia untuk saya ceritakan semua masalah saya..


#sesungguhnyasayamerinduiorangyangsayasayang~~(;



   
[ 0 comments ]