terlalu happy..
hey..berkenaan dgn topik sebelum ni "mom's ignore me"huhu...mmg la sy rase sedih kan bila ma dh mcm tak pedulikan saya,,,,tp kan..arini sy ade kelas,,mula2 ade sikit salah phm dgn cg..erghh!!~sakit rase hati ni,,cg ni ashik nk ngajuk2 je,,org lain pon ade perasaan gak,,xkan nk jge hati die je...humm..dh la story sal die..sakit hati..naseb baek hati sy terbukak nk g blajar arynim...ok2..pastu sy stress ..soalan psv k.2 spm2011 ssh giler...   

    pastu blik rumah,,then tiera mesej suh pegi umah die..saye g la,,,die tengah search bahan sikit untuk psv..saya tlg lha skit2...bila saya balik rumah,,,saya terus masuk bilik,,saya try buat psv..saya xkluar2 smpai sakit kepala saya xmakan,xminum,,bile org kacau sikit sy tengking,,,ahhah,,padan muke,,baru sy rase 100% stress...

    Lme kemudian..ma dgn berpakaikan kain smayang dtg n tgk saye nye lukisan...pastu ma tolong...eppy gile ...sampai menjadi lukisan aku...pastu buat lagi,dan buat lagi..heheh...banyak tau..ma tolong semua...sampai habis akunye BUNCO..huhu,,ma ckp esk ma beli baru...exam hari khamis ni...gune smpai habis tau,,..

    pastu malam tu tiera dtg umah ajak pegi kedai..pastu ma ckp...dh jom la g skali..kita g nirwana,,pastu pegi laa...balik2 umah,,kami buat lagi..wah...aku rase heppy sgt...esk aku na tunjuk kat cg...walaupun ade sikit salah paham,,,,korang nak tgk x hsil lukisan yg aku buat ngan ma,,,tpp gmbar ni mase baru first mak sy buat...tp xde tacap untuk finall...kejap...upload.......

ni la hasil ma dan sy:))
[ 0 comments ]

ni la hasil ma dan sy:))
{ 0 comments }