hari sedih..):
     hey guys...cerita sedih yang pertama..heheh...smalam ma panggil...then..ma tanya..ajak la syahidza..pegi melaka..saya just senyap sbb saya tgh sedih pasal sebab kedua....then aku lending sebelah ma...pastu ma cakap..kite xde duit ni nak pegi melaka..then aku cakap..."dh xde duit watpe nak pegi.."jahat saya...pastu ckp "dh kite xde duit nk buat mcmmane..."

          aku pon lari masuk bilik..sedihnya...kenapa mesti setiap kali aku ckp ngan ma aku sedih...)): hurmm...ntah la maa..dah naseb hidup kite berdue cmni kan..redha je laa...acha janji..acha akan belajar betul2 dan ubah cara hidup kita eh ma..acha janji....I'M PROMISE....iluvumom...luv u so much...


      cerita sedih yang kedua..:))kejap nak senyum kejap...ok sedih balik...smalam kite on9 fb..pastu kite nmpak cg kite on9..cikgu yg paling saya sayang...saya pun memberanikan diri..hantar chat kat im...

ni..kecik je..malu  lau besarkan...:))

ok la...if cg xnak trima...hnye simpan dalam hati...sape bace senyap2 eyh.......
ok bye..sampai sini je....mmuuahhhxx.<3<3

[ 0 comments ]

ni..kecik je..malu  lau besarkan...:))

ok la...if cg xnak trima...hnye simpan dalam hati...sape bace senyap2 eyh.......
ok bye..sampai sini je....mmuuahhhxx.<3<3

{ 0 comments }