sedih plus happy...
    ok2..pertama cerita sedih dulu eyh...sedih sebab kakak saya cakap...ma nak isi borang tukar sekolah..ma nk tukar balik perlis...saya happy...tapi dalam masa yang same saya sedih sangat...sedih,,tak dapat nak bergurau mesra dgn kawan2,,tak dapat nak jalan2 mcm sekarang,,boleh ronda2..g sambut bezday..main tepung..semua lah...kawan2 slalu buat saya heppy..kawan2 terbaeekk...

              (NAZRI,SABRI,RAMDAN,SYAHIDZA,NAJWA,ZURA)


   dieorg kawan2 saya...yng slalu bersama..dieorg slalu buat lawak...korang mmg terbaek..walau ape pon keputusan ma,,acha akan terima seadanya..acha sayang ma..acha jnji dgn diri acha..acha akan ubah cara kehidupan keluarga kita...acha janji ma..ok guys..ni cerita sedih saya....

 
    cerita gembira pulakk..saya gembira sangat saya dapat luahkan segalanya harini kat die..acha puas...arghh..puas...!!~heheh...saya sayang orang itu sangat2....ssayang sangat,,harap2 die takkan lupekan saya...dan saya xkan pernah lupakan die...never and never....ok guys,,sikit je crite happy sy,,,syg alls readers..
[ 0 comments ]