menGILA dimalam hari
   Ok guys...hari ni saya menGILAa dimalam hari..ahaha..siot je..aku tag nama budak2 yg on9..reasonnye saje2 je guys..sorry la x reply komen2 korang..ahaha..xde mood actually...sebab rindukan seseorang..~tu je sebab die..

   pastu..aku bace blog alanna qish bidadari syurga ..sampai nangis2 pah...sob2..sedih gile..adik alanna dh xde..syg die..die comel..mummy die tabah je..mummy die comel..aku syg giler kot adik alanna...hehe...pastu saya buat ape ek..ahaha...ouh ok...lepas saya nangis..sy karoeke lam bilik sorang2 ..ahaha....melalak malam2..marah jiran sebelah kot..SUMPAH..sedih+rindu mane bleh tahan,,heheh..

  pastu2...haa..!~saya tulis surat...ahaha..alaa2 emo gtu saya malam ni...hehe..next saya edit pict saya ngan sahabat saya SYAHIDZA...saya sayang awak giler2...hehe...maaf malam ni saya emo sikit..pastu2..saya wat ape ek..?haaa!~~saya kacau anak sedara saya laa...ahaha..

     hari ni besday girl laa...besday adopt sys saya yang paling saya sayang..NUR AIN..dear sys...happy birthday..i'm so happy knowing u..i love u damn so much...i hope we can meet someday...may god bless u..iloveyouSAYANG....pastu2..of course laa sy tgk profile fb org yg saya sayang kan,,hehe,,,


     saya edit gambar dimalam hari....na tgk tak...kejap eh nak upload.....18%---------------------26%------------------------



jeng2x...ahaha...comel tak....



hehehe...ok laa guys..sampai sini je keyh..gudbye...sayang readerss semua eyh...mmuuahh....
[ 0 comments ]

jeng2x...ahaha...comel tak....



hehehe...ok laa guys..sampai sini je keyh..gudbye...sayang readerss semua eyh...mmuuahh....
{ 0 comments }