i don't know...


dear SAYANG,
what will happend in our relationship.. who wii\ll you choose for ur life.. i'm sorry if i can't give it what u want ..
awak sy harus terima dan redha dengan apa yang awak pilih .. jika awak pilih dia, mungkin akan terasa sakitnya untuk saya.. tp keputusan awak sy tak boleh membantah.. jika awak memilih saya untuk memelihara hidup awk, sy pasti akan merasa bahagiaa.. dan saya percaya yang awk boleh berubah seperti yang awak ingin kan..

awak, saya mintak maaf jika saya tak boleh menjadi yang terbaik untuk awAk..tapi saya harap awak akan pelihara kehidupan saya sebaik mungkin.. Yaallah, jika dia adalah jodohku.., engkau bukakkanlah pintu hati dia untuk memilih sesuatu yang betull.. dan aku mungkin akan terima apa jua keputusannya.. walaupun kemungkinan besar jawapannya adalah bahagia untukku ataupon sakit bagiku.. semua kehidupanku dahn ditentukan.. aku berserah yaallah ..

*********
sekian terima kasih ! :') 
sayasayangawaksampaiMATI! :)


[ 0 comments ]