kehilangan orang yang tersayang ! :'(
hey assalamualaikum semua ...
     hmm.. maaf baru sekarang nak update blog .. acc on 23/11/2013 acha telah kehilangan seseorang yg sangat acha sayang ... she is my grandma.. sungguh tersiksa acha melihat dia sakit.. kini dia telah pergi meninggalkan seluruh keluarga ku .. tok, semoga tok tenang dan aman disana... acha doakan suatu hari nanti kita sekeluarga akan berjumpa lagi ... sungguh terkilan . kerana aku dan keluarga berada jauh dr tok .. dan sehingga tok pergi aku dan keluarga tak sempat berjumpa tok dan tak sempat menatap raut wajahnya buat kali terakhir.. sayu aku melihat kuburnya ... seakan tidak percaya akan permergian tok buat selamanya ...

    Tok ,selepas ini tiada lagi ketupat, rendang , kari ikan yang dimasak oleh tok.... sesungguhnya tok mengetahui bahawa cucunya ini sangat sukakan makanan tu,, peristiwa hari raya 2tahun lepas.. sangat aku ingati sampai sekarang ,,,tok tau aku x akan makan makanan yg sejuk, esoknya tok kejut aku dr tidur dan cakap tok dah panaskan makanan tu,, makanan tu adalah ketupat dan rendang ..
yaallah , aku sangat rindukan tok ...

kawan2 yang baca nukilan kecil ku ini .. mohon sedekahkan al-fatihah buat tok aku ...
                                         ~~~ fatimah binti abu bakar ~~~
                                                   ~~~1931-2013~~~
kini tinggal kenangan untuk aku dan seluarga keluarga diatas bumi ini ...


[ 0 comments ]