why i've change to be a penk
     Hey guys.. whassup.. harini aku ade lah terbaca blog sejarah pengkid.. dalam banyak2 ade jugak lah yg sama life ngan aku.. n sama perkara whey they be a penk .. and for myself.. kenapa aku jadi pengkid ... dr dulu sampai sebelum aku jadi penk memang aku pakai tudung,, tapi dr segi pemakaian aku same like a men.. seriously mmg mcm jantan aku punya stail walau aku keluar bertudung..
     And dalam banyak2 kawan aku, aku ade sorang je kawan pengkid .. and jujurlah sblum aku jadi pengkid,, aku pernah jatuh hati ngan dia.. tp aku xde lah bgtau dia.. simpan je.. sbb aku x tertarik sangat.. jenis aku, waktu aku perempuan , aku suka jugak tgk perempuan2 yang cantik.. tp dulu xde lah nak try kan..sbb aku pon dulu mcm perempuan.. start aku belajar kat kl ngan kawan penk aku, start my life untuk berdikari.. aku mula membentuk diri aku menjadi lelaki start sem 2.selepas aku xstay ngan senior aku yg paling aku syg,,selepas dr itu.. aku mula berambut pendek.. beli2 baju style lelaki ..then aku praktikal kat cheringin..smpai bulan 1/2014 .. bulan 12/2013 smpailah ade budak polimetro baru masuk untuk training.. aku usha2 budak2 tu smpai aku jatuh hati kat sorg awek ni .. aku curi number die smpai lah msj dia, rupa2nya dia pun usya nak mintak number phone aku.. *eh,kire aku gentle la dapat number die dulu.. * seriously aku happy giler ngan dia.. happy sgt2.. mase tu aku tak fikir ape dah.. aku fikir aku pengkid n aku tgh couple ngan perempuan..
       sampai 2bulan aku mintak putus, sbb aku xtahan die asyik tipu aku je.. aku berlagak kuat .. padahal die je semangat aku mase praktikal n semangat untuk aku siapkan report..tak mustahil skrg aku still contact ngan dia.. every text aku slalu ckp iloveyou .. balik pada cerita aku jadi penk!
      btw, abg2 aku dh kelaskan aku ni penk.. tp mak aku x dpat nak terima aku mcm ni . mak aku org goverment , thats why la ..die mengaharapkan aku.. ye aku tau tu .. tp aku juga ada keinginan ingin berubah.. aku nak bina hidup aku sendiri..yang paling sedih abg2 aku slalu cakap yang aku ni anak yang paling x cukup kasih syg dr mak aku.. for ur information, aku lgsung x kesah.. janji aku ade mak aku..
     sekian sampai sini jelah cerita kenapa aku jadi penk.. aku bukan ikut2 kawan aku... tp aku nak menjadi diri aku sendiri.. done! bye2
[ 0 comments ]